fbpx

Met onze unieke aanpak helpt StoryTailors uw organisatie aan een perfect passende bedrijfsfilm, uitleganimatie of visualisatie!

Verhalen raken en blijven hangen. Vertel het verhaal van uw bedrijf met een bedrijfsfilm of uitleganimatie en uw doelgroep begrijpt binnen 1 minuut wat u doet. Wij maken van elk verhaal een perfecte uitleganimatie of een boeiende bedrijfsfilm. Passend bij de doelgroep. Zodat uw doelgroep bewust voor u kiest.
Wij werken voor uiteenlopende klanten. Van de lokale pizzabakker tot organisaties als Adidas, het Erasmus MC en de Rijksoverheid. Benieuwd wat StoryTailors voor u kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

Unieke aanpak


Wij inspireren, stroomlijnen, reflecteren en schudden wakker zodat u het maximale uit uzelf, uw personeel en onze unieke workshop haalt.


Creatieve workshop met concreet resultaat

We gaan samen aan de slag. StoryTailors daagt u uit en denkt met u mee om de kernboodschap boven tafel te krijgen. Wat onderscheidt u van de rest? Welk verhaal moet er verteld worden? Welke media-kanalen kunnen het best worden ingezet? Alles is mogelijk, en voor alle richtingen is een workshop het ideale startpunt.

Vast onderdeel van alles wat wij doen

Visueel denken is een oerfunctie van onze hersenen en kan worden toegepast om informatie te ordenen, denkkracht te vergroten en communicatie te verbeteren. Wij geloven dat de juiste inzet van visueel denken leidt tot nieuwe inzichten binnen organisaties.

De kracht van visueel denken

StoryTailors maakt de communicatie binnen organisaties efficiënter. Complexe thema’s die binnen organisaties spelen worden inzichtelijker door de inzet van visueel denken. En oplossingen worden concreter. We willen mensen zélf het grotere plaatje te laten zien. Door samen met klanten te visualiseren, helpen we ze een betere versie van hun organisatie te ontwikkelen. Dat doen we door het begeleiden van adviestrajecten, geven van workshops en trainingen en visueel notuleren tijdens bijeenkomsten.

Wij begeleiden het creatieve proces. En daarvoor trekken wij alles uit de kast: meters behangpapier, dikke stiften, warming ups, zwarte koffie, brainstormtechnieken, psychologie van de koude grond en onze tomeloze energie en onmetelijke vindingrijkheid. Het kost de ene keer wat meer tijd en inspanning dan de andere keer, maar het levert altijd op en is onontbeerlijk. Zonder voorbereidende creatieve workshop geen perfect passend resultaat. Daarom is het vast onderdeel van alles wat wij doen.
Maarten-aan-het-werk

Wat levert het u op?

  • Een stevige basis voor een bedrijfsfilm, uitleganimatie of visualisatie waarmee succes gegarandeerd is
  • Een kernboodschap waarmee u verder kunt
  • Alle neuzen - van u en uw beslissers, maar ook de onzen - dezelfde kant op
  • Heldere missie en visie, de punten staan weer op de i. Wat iedereen wel min of meer wist, staat nu netjes op papier én in het geheugen
  • Het proces zal merkbaar soepeler verlopen: besparing van tijd en geld
  • De beste voorbereiding op een perfect passende bedrijfsfilm, uitleganimatie, infographic of eigenlijke elke volgende stap

Ons team

Henk Raam

Animator / Editor

+31 (0) 6 2652 2298


Het doel van werken? Voor Henk is het simpel. Hij is goed in wat hij doet. En wil gewoon nog veel beter worden. Hij is enthousiast, leergierig en ambitieus.

Henk is bij StoryTailors verantwoordelijk voor het film- edit- en animeerwerk. Tevens is hij mede-oprichter van StoryTailors.

Maarten Kersten

Designer / Illustrator / Scripter

+31 (0) 6 2752 8020


Maarten is onze man als het gaat om visualiseren en verhalen ontwikkelen. Ook ondersteunt hij de workshops door het maken van een visueel verslag ter plaatse, Old School, met markers en een groot vel papier. Op de studio is hij te vinden achter zijn levensgrote tekentablet, waar hij al die vette characters creëert die de animatoren uitwerken.

Maarten is mede-oprichter van StoryTailors.

Richard Meijer

Online marketeer / Relatiebeheerder

+31 (0) 6 2035 0302


Als relatiebeheerder pakt Richard alle klantvragen op, van probleemanalyse naar - samen met de creatieven - de oplossing. Met zijn jarenlange ervaring van (online) marketing & sales in de on- en offline industrie, staat hij de opdrachtgevers van StoryTailors op diverse manieren bij.

Door het inzetten bij onze opdrachtgevers van o.a. zoekmachine optimalisatie, Google ads, Facebook marketing, Instagram marketing, LinkedIn marketing, en Website optimalisatie, zorgt hij voor de conversie van onze producties naar: resultaat. Hij is dan ook onze Conversie Koning.

Richard is partner van StoryTailors.

Karin Loman

Projectmanager / traffic manager

020-225 86 88


Karin ondersteunt ons in - waarin eigenlijk niet? Van de telefoon beantwoorden tot het maken en bijhouden van de planning, tot contact met leveranciers, tot het bijhouden van de financiële administratie.

Karin zorgt dat alles werkt zoals het werkt. En dat werkt goed. Wel zo goed, dat we nu al niet meer zonder haar kunnen!

Cas de Beer


Bij Cas zit het filmen en editten in de vingers en is hier mede verantwoordelijk voor.

Een talent met oog voor detail waar wij heel blij mee zijn!

Ryan Millar

Regisseur / schrijver / trainer / komiek


Ryan is een improvisator, schrijver, communicatietrainer, verhalenverteller en komiek.

Bij StoryTailors treedt Ryan nu en dan op als scriptschrijver, regisseur, improvisatie-trainer. En als collega kennen we hem voornamelijk als grappenmaker. Full-time.

Wytze Veenstra

Workshop facilitator


Wytze laat zich niet zo makkelijk in een hokje stoppen. Waarom zou hij ook? Wytze vind namelijk niet alleen veel leuk, hij kan het ook nog eens goed. Even een stripje tekenen? Een nieuw concept ontwikkelen? Of het geven van een workshop over visual thinking? Wytze is je man.

Bij StoryTailors is Wytze degene die de workshops ontwikkelt en faciliteert.

Soeniel Balak

Art director


Soeniel is een award winning Art Director zoals je die niet vaak ziet. Hij heeft de gewoonte om zich ongenadig vast te bijten in welke materie dan ook.

Wie kent zijn concept voor de Landmacht niet (geschikt/ongeschikt). Voor welk project hij ook werkt: Soeniel stopt pas als hij zichzelf en zijn opdrachtgever weet te verrassen met geweldig werk. En, dat moet gezegd worden, dat geweldige werk levert vaak fantastische resultaten op.

 

Organisaties die u voorgingen