Campagne Hoya EnRoute
Hoya Vision Care
Hoya Vision Care produceert wereldwijd brillenglazen en andere optische producten. Hun motto ‘Eye for detail’ vertaalt zich in topkwaliteit brillenglazen, geavanceerde ontwerpen en excellente service aan brildragers en opticiens.Hoya Vision Care vroeg ons de campagne inclusief productfilm te ontwikkelen voor hun speciale brillenglas voor autorijden: Hoya EnRoute.
Met deze campagne sloegen we een iets andere weg in dan normaal. In plaats van een technisch verhaal richting de zakelijke markt (de opticien, hun verkoopkanaal naar de brildrager), hebben we gekozen voor een meer sferische film waarin de voordelen van dit glas gecommuniceerd worden, direct aansprekend voor de eindconsument.
We haalden alles uit de kast. Van een brandweerwagen om de regen te produceren, shots vanuit het water (onderwatercamera), shots vanuit de lucht (drone) tot het afzetten van de weg door de politie. De opnamen vonden plaats in de regio Porto (Portugal), een prachtige omgeving die zowel de mooie stranden als de bosachtige wegen bood. Bekijk het resultaat hieronder.
We haalden alles uit de kast. Van een brandweerwagen om de regen te produceren, shots vanuit het water (onderwatercamera), shots vanuit de lucht (drone) tot het afzetten van de weg door de politie. De opnamen vonden plaats in de regio Porto (Portugal), een prachtige omgeving die zowel de mooie stranden als de bosachtige wegen bood. Bekijk het resultaat hieronder.
Hoya Enroute sfeerfilm
Deliverables
- Productfilm B2C
- Productfilm B2B
- Testimonial films
- Posters
- Online banners
- POS materialen (winkelmateriaal)
- Fotografie tbv marketing opticiens